Νέα επένδυση για τη χαρτοβιομηχανία του Σκλαβενίτη


Γλάρος: Νέα επένδυση για τη χαρτοβιομηχανία Σκλαβενίτη-Στήνει νέα γραμμή παραγωγής

Επένδυση ύψους 10,8 εκατ. ευρώ από τη χαρτοβιομηχανία Γλάρος ενέκρινε το ΥΠΑΝ. Στο 1,6 εκατ. η επιδότηση. Νέα γραμμή παραγωγής, επέκταση εγκαταστάσεων και δημιουργία αποθηκών για τη χαρτοβιομηχανία της οικογένειας Σκλαβενίτη.
Το πράσινο φως σε επένδυση της χαρτοβιομηχανίας Γλάρος, που ανήκει στην οικογένεια Σκλαβενίτη της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, έδωσε το υπουργείο Ανάπτυξης.
Η απόφαση του αρμόδιου υπουργείου, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ στις 14 Αυγούστου, αφορά επένδυση για τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση της επιχείρησης, με απόκτηση νέας γραμμής παραγωγής, επέκταση των κτιριακών εγκαταστάσεων και δημιουργία επιπλέον αποθηκευτικών χώρων στα Οινόφυτα. Η συγκεκριμένη επένδυση είναι συνολικού επιλέξιμου και ενισχυόμενου κόστους 10.866.874,72 ευρώ και η ενίσχυση στο σύνολό της ανέρχεται σε 1.630.031,21 ευρώ, ήτοι σε ποσοστό 15% του ενισχυόμενου κόστους.
Η χαρτοβιομηχανία Γλάρος κατά την 9η εταιρική της χρήση που έκλεισε στις 30 Ιουνίου 2013 εμφάνισε τζίρο 19,839 εκατ. ευρώ από 20,954 εκατ. ευρώ στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30/6/2012. Εν αντιθέσει πάντως με τον τζίρο της, ο οποίος μειώθηκε, τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν με αποτέλεσμα να ανέλθουν στα 6,227 εκατ. ευρώ από 6,177 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30/6/2012.
Η πορεία της βιομηχανίας Γλάρος που παράγει προϊόντα για λογαριασμό της αλυσίδας Σκλαβενίτης αλλά και για τρίτους, αντικατοπτρίζει επί της ουσίας τη στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (PL) των αλυσίδων σούπερ μάρκετ εις βάρος των επώνυμων brands.
Στις κατηγορίες των χαρτικών, άλλωστε, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν τη μεγαλύτερη διείσδυση στο καλάθι της νοικοκυράς. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI, στα χαρτιά κουζίνας τα PL έχουν μερίδιο σε αξία που ξεπέρασε το 75% το 2013 και μάλιστα έχει αυξηθεί σε σχέση με το 2012. Επίσης στην κατηγορία των χαρτιών υγείας το μερίδιο των PL φτάνει σχεδόν το 58%, ενισχυμένο σε σύγκριση με το 2012.
Και να φανταστεί κανείς ότι μία δεκαετία πίσω, όταν η Γλάρος ξεκινούσε τη δραστηριότητά της στη συγκεκριμένη αγορά, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έλεγχαν μερίδιο 34% στο χαρτί τουαλέτας, 32% στο χαρτί κουζίνας και 50% στις χαρτοπετσέτες.
 euro2day.gr

Related

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 1465069004515345560

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

FACEBOOK

Συνολικές προβολές σελίδας

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

εορτολογιο

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΖΩΔΙΑ


live score

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Στο παρόν blog εκτός από άρθρα των διαχειριστών, αναδημοσιεύονται άρθρα από άλλα blogs με αναφορά πηγής στο κάτω μέρος κάθε άρθρου.

-Το blog politikanet αναδημοσιεύει και δεν "υιοθετεί" απαραίτητα το περιεχόμενο των ειδήσεων που αναρτά στις οποίες αναφέρεται η πηγή της είδησης.

- Οι φωτογραφίες και τα βίντεο προέρχονται από το διαδίκτυο, κυρίως από τις εικόνες google και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Εάν κατά λάθος έχει δημοσιευτεί εικόνα ή βίντεο που διέπεται από πνευματικά δικαιώματα, επικοινωνήστε μαζί μας και θα αφαιρεθεί.

- Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο Blog δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.


item