" Απαράδεκτος ο διαχωρισμός σε μάχιμες και μη αστυνομικές υπηρεσίες ", του Νίκου Μπαλούρδου
https://www.tayromaxos.gr/2014/09/blog-post_1431.html
Το σχόλιο που θα διαβάσετε του Νίκου Μπαλούρδου, δημοσιεύθηκε χθες στην σελίδα της ΠΟΣΥΦΥ στο facebook.
Ο διαχωρισμος των Υπηρεσιων της Αττικης σε περισσοτερο ή λιγοτερο μαχιμες υπηρεσιες ειναι κατα τη γνωμη μου απαραδεκτος.
Δηλαδη οι αστυνομικοι που εκτελουν οποιαδηποτε υπηρεσια στο Α.Τ.Ασπροπυργου ειναι πιο
μαχιμοι απο αυτους που εκτελουν την ιδια ακριβως υπηρεσια στο ΤΔΛΔΑ
με το οποιο συστεγαζονται? Αν κληθουν τα οχηματα αυτων των δυο υπηρεσιων
να επιληφθουν στο ιδιο συμβαν,ο κινδυνος δεν ειναι ο ιδιος? Κ αντε σε
αυτη την περιπτωση ο διαχωρισμος ειναι πιο "χτυπητος" επειδη εχουν κοινο
τομεα κ κοινη εδρα,στην περιπτωση πχ του οχηματος Α Περιστεριου οταν
ενεργει απο κοινου με την ομαδα ΔΙΑΣ κ το οχημα της Α.Δ. παλι ο κινδυνος
δεν ειναι ο ιδιος?Ο διαχωρισμος των Υπηρεσιων της Αττικης σε περισσοτερο ή λιγοτερο μαχιμες υπηρεσιες ειναι κατα τη γνωμη μου απαραδεκτος.
Δηλαδη οι αστυνομικοι που εκτελουν οποιαδηποτε υπηρεσια στο Α.Τ.Ασπροπυργου ειναι πιο
Μην κανουμε διαχωρισμο στους συναδελφους που κανουν την ιδια δουλεια μονο κ μονο απο την Υπηρεσια που υπηρετουν ή τα γεωγραφικα της ορια. Η σφαιρα δεν ξεχωριζει ουτε Υπηρεσια,ουτε περιοχες. Ας παρουν ΟΛΟΙ οι αστυνομικοι που εκτελουν μαχιμη υπηρεσια στο νομο Αττικης τα ιδια μορια κ οι λοιποι που ειναι στα επιτελεια κ τα γραφεια (χωρις να αγνοουμε το σημαντικοτατο εργο τους) ας παρουν τα μισα. Πιστευω οτι πιο δικαιο ειναι αυτο κ δεν διαχωριζει τους αστυνομικους σε μαχιμους,μαχιμοτερους,μαχιμοτατους οπως επιχειρειται αυτη τη στιγμη."
ΜΠΑΛΟΥΡΔΟΣ ΝικοςΑντιπροεδρος ΕΣΦΝΑ
blok.gr
Για πειτε τα παιδια του ΤΔΛΑ να κατεβουνε στο ΑΤ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πειτε τα παιδια που υπηρετουν στο ΤΔΛΑ να κατεβουνε στο ΑΤ
ΑπάντησηΔιαγραφή