Ο φτωχότερος πρωθυπουργός του πλανήτη-Παράδειγμα για τους δικούς μας πολιτικούς

Ο φτωχότερος επικεφαλής κράτους φαίνεται πως είναι ο 75χρονος πρωθυπουργός του Νεπάλ Σουσίλ Κοϊράλα, αφού στο «πόθεν έσχες» του δηλώνει μόνο τρία κινητά τηλέφωνα.

Μάλιστα τον περασμένο μήνα επέστρεψε στο δημόσιο ταμείο 650 δολάρια, τα οποία επρόκειτο να δαπανήσει στη διάρκεια της επίσημης επίσκεψής του στην Μιανμάρ.

«Ο πρωθυπουργός επέστρεψε τα χρήματα διότι δεν ξοδεύτηκαν», δήλωσε σχετικά ο εκπρόσωπος του πρωθυπουργού.

Σύμφωνα με το BBC, ο Κοϊράλα δεν έχει σπίτι στην κατοχή του και όταν επισκέπτεται τη γενέτειρά του διαμένει ως φιλοξενούμενος στο σπίτι του αδελφού του.

toxwni.gr

Related

ΚΟΣΜΟΣ 5354785894052990998

1 σχόλιοDefault Comments

  1. αν εισαι μεγαλοφυης, αλλα πτωχος δεν πας μπροστα πουθενα,πολυ δε περισσοτερο για πρωθυπουργος!!! 3 ΠΤΩΧΟΥς θυμηθηκα ''πρωθυπουργους'' που πεθαναν πτωχοι......ηταν ομως στρατιωτικοι.....με οτι μ αυτο εννοω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

FACEBOOK

Συνολικές προβολές σελίδας

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

εορτολογιο

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΖΩΔΙΑ


live score

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Στο παρόν blog εκτός από άρθρα των διαχειριστών, αναδημοσιεύονται άρθρα από άλλα blogs με αναφορά πηγής στο κάτω μέρος κάθε άρθρου.

-Το blog politikanet αναδημοσιεύει και δεν "υιοθετεί" απαραίτητα το περιεχόμενο των ειδήσεων που αναρτά στις οποίες αναφέρεται η πηγή της είδησης.

- Οι φωτογραφίες και τα βίντεο προέρχονται από το διαδίκτυο, κυρίως από τις εικόνες google και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Εάν κατά λάθος έχει δημοσιευτεί εικόνα ή βίντεο που διέπεται από πνευματικά δικαιώματα, επικοινωνήστε μαζί μας και θα αφαιρεθεί.

- Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο Blog δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.


item