Ο φτωχότερος πρωθυπουργός του πλανήτη-Παράδειγμα για τους δικούς μας πολιτικούς
https://www.tayromaxos.gr/2014/04/blog-post_5471.html
Ο φτωχότερος επικεφαλής κράτους φαίνεται πως είναι ο 75χρονος
πρωθυπουργός του Νεπάλ Σουσίλ Κοϊράλα, αφού στο «πόθεν έσχες» του
δηλώνει μόνο τρία κινητά τηλέφωνα.
Μάλιστα τον περασμένο μήνα επέστρεψε στο δημόσιο ταμείο 650 δολάρια, τα οποία επρόκειτο να δαπανήσει στη διάρκεια της επίσημης επίσκεψής του στην Μιανμάρ.
«Ο πρωθυπουργός επέστρεψε τα χρήματα διότι δεν ξοδεύτηκαν», δήλωσε σχετικά ο εκπρόσωπος του πρωθυπουργού.
Σύμφωνα με το BBC, ο Κοϊράλα δεν έχει σπίτι στην κατοχή του και όταν επισκέπτεται τη γενέτειρά του διαμένει ως φιλοξενούμενος στο σπίτι του αδελφού του.
toxwni.gr
Μάλιστα τον περασμένο μήνα επέστρεψε στο δημόσιο ταμείο 650 δολάρια, τα οποία επρόκειτο να δαπανήσει στη διάρκεια της επίσημης επίσκεψής του στην Μιανμάρ.
«Ο πρωθυπουργός επέστρεψε τα χρήματα διότι δεν ξοδεύτηκαν», δήλωσε σχετικά ο εκπρόσωπος του πρωθυπουργού.
Σύμφωνα με το BBC, ο Κοϊράλα δεν έχει σπίτι στην κατοχή του και όταν επισκέπτεται τη γενέτειρά του διαμένει ως φιλοξενούμενος στο σπίτι του αδελφού του.
toxwni.gr

αν εισαι μεγαλοφυης, αλλα πτωχος δεν πας μπροστα πουθενα,πολυ δε περισσοτερο για πρωθυπουργος!!! 3 ΠΤΩΧΟΥς θυμηθηκα ''πρωθυπουργους'' που πεθαναν πτωχοι......ηταν ομως στρατιωτικοι.....με οτι μ αυτο εννοω......
ΑπάντησηΔιαγραφή