Το Γιαταγάνι σήμερα κρατεί ο υπουργός
https://www.tayromaxos.gr/2013/03/blog-post_1567.html
«Το συζητάμε το χαράτσι» είπε ο Στουρνάρας. Εκεί φθάσαμε. Να σου λέει
φόρα παρτίδα ο υπουργός οικονομικών ότι το σκεπτόμαστε, ότι δεν το
έχουμε αποκλείσει, ότι υπάρχει μέσα στην ατζέντα μας να…χαρακώσουμε τους
Έλληνες. Μια παύση παρακαλώ. Ημιανάπαυση.
Χαρακίρι. Όταν ο άλλος παίρνει το κοπίδι και χαρακώνεται μόνος του. Χαράτσι. Όταν το κράτος σου τραβάει μια χαρακιά.
Δεν μιλάμε πλέον για φόρους. Τους νέους φόρους. Αλληλεγγύης, επιτηδεύματος, ένα σωρό άλλους που ίσως ανακαλυφθούν αργότερα, που κι αυτοί είναι χαράτσια. Μιλάμε ότι έχει «νομιμοποιηθεί» η λέξη «χαράτσι» και αυτό είναι το πλέον επικίνδυνο. Το πλέον ανησυχητικό.
Γι’ αυτό σου λέω ότι εκεί φθάσαμε. Να μη σου χαρακτηρίζει σα «χαράτσι» τον πρόσθετο, τον επιπρόσθετο, τον έξτρα φόρο ο κατακτητής, ο Οθωμανός, αλλά η εκλεγμένη σου κυβέρνηση. Μην το λησμονήσω: Ο Τούρκος δεν το έλεγε «χαράτσι», ο Έλληνας το χαρακτήριζε έτσι, ο Έλληνας που μάτωνε από τους φόρους.
Σ’ είχε από κάτω ο Τούρκος και επειδή ήταν Ασιάτης βάρβαρος, όχι πολιτισμένος Ευρωπαίος, σαν εξουσιαστής λίγο τον πονούσαν οι κοινωνικές ισορροπίες, αν ο κοσμάκης είχε πράγματι τα φράγκα για το χαράτσι. Και είπαμε που φθάσαμε. Ο Στουρνάρας να έχει «υιοθετήσει» τη λέξη «χαράτσι» και σκέπτεται να το επιβάλλει στους σκλαβωμένους ραγιάδες.
Που ‘ναι, ωρε, οι Ανδρούτσοι και οι Νικηταράδες με τα γιαταγάνια τους που δεν χαράκωναν μόνον, αλλά έπαιρναν κεφάλια;
apodytiriakias
Χαρακίρι. Όταν ο άλλος παίρνει το κοπίδι και χαρακώνεται μόνος του. Χαράτσι. Όταν το κράτος σου τραβάει μια χαρακιά.
Δεν μιλάμε πλέον για φόρους. Τους νέους φόρους. Αλληλεγγύης, επιτηδεύματος, ένα σωρό άλλους που ίσως ανακαλυφθούν αργότερα, που κι αυτοί είναι χαράτσια. Μιλάμε ότι έχει «νομιμοποιηθεί» η λέξη «χαράτσι» και αυτό είναι το πλέον επικίνδυνο. Το πλέον ανησυχητικό.
Γι’ αυτό σου λέω ότι εκεί φθάσαμε. Να μη σου χαρακτηρίζει σα «χαράτσι» τον πρόσθετο, τον επιπρόσθετο, τον έξτρα φόρο ο κατακτητής, ο Οθωμανός, αλλά η εκλεγμένη σου κυβέρνηση. Μην το λησμονήσω: Ο Τούρκος δεν το έλεγε «χαράτσι», ο Έλληνας το χαρακτήριζε έτσι, ο Έλληνας που μάτωνε από τους φόρους.
Σ’ είχε από κάτω ο Τούρκος και επειδή ήταν Ασιάτης βάρβαρος, όχι πολιτισμένος Ευρωπαίος, σαν εξουσιαστής λίγο τον πονούσαν οι κοινωνικές ισορροπίες, αν ο κοσμάκης είχε πράγματι τα φράγκα για το χαράτσι. Και είπαμε που φθάσαμε. Ο Στουρνάρας να έχει «υιοθετήσει» τη λέξη «χαράτσι» και σκέπτεται να το επιβάλλει στους σκλαβωμένους ραγιάδες.
Που ‘ναι, ωρε, οι Ανδρούτσοι και οι Νικηταράδες με τα γιαταγάνια τους που δεν χαράκωναν μόνον, αλλά έπαιρναν κεφάλια;
apodytiriakias

Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments