Τι λέει ο αδελφός της 25χρονης που σκοτώθηκε από τη σφαίρα των ληστών
https://www.tayromaxos.gr/2013/03/25_31.html
Με μοναδική αξιοπρέπεια αντιμετωπίζει η οικογένεια της 25χρονης
που σκότωσαν οι ληστές. «Δεν νιώθουμε οργή, νιώθουμε πόνο» σημειώνει ο
αδελφό της....
Μιλώντας στη zougla.gr ο αδελφός της 25χρονης αναφέρει πως «αυτήν τη στιγμή δεν μας απασχολεί τι θα γίνει με την αστυνομία και τους κακοποιούς. Το θέμα μας είναι ότι χάσαμε την Κατερίνα. Δεν νιώθουμε οργή, νιώθουμε πόνο».
Την ίδια στάση τηρεί και άλλο μέλος της οικογένειας της αδικοχαμένης Κατερίνας τονίζοντας πως αυτή τη στιγμή ο πόνος υπερισχύει της οργής που μίλησε στην ίδια ιστοσελίδα.
«Μέχρι και τώρα δεν το πιστεύουμε αυτό που έγινε. Είναι από αυτά που δεν τυχαίνουν. Ένα άτομο ανάμεσα σε 10.000.000 ανθρώπους και έτυχε να βρεθεί εκεί. Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Υπάρχει και θυμός και πόνος, αλλά υπερισχύει το δεύτερο. Όταν συνέβη το περιστατικό, έφευγε από τη δουλειά και ερχόταν σπίτι. Ηταν στο χειρουργείο τρεις ώρες. Δυστυχώς όμως δεν τα κατάφερε» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Oπως είχε γράψει νωρίτερα το iefimerida.gr, η μοίρα έπαιξε άσχημο παιχνίδι στην 25χρονη η οποία στο παρελθόν είχε δώσει και άλλον έναν μεγάλο αγώνα στον οποίο κατάφερε να βγει νικήτρια, όταν είχε διαγνωσθεί με λευχαιμία. Ωστόσο, αυτή τη φορά, όταν η σφαίρα που έφυγε από όπλο των ληστών, χτύπησε στην άσφαλτο, βρήκε το αυτοκίνητο της που κινούνταν στο αντίθετο ρεύμα και τελικά καρφώθηκε στην πλάτη της, η 25χρονη Κατερίνα δεν τα κατάφερε. Αφού οι γιατροί του νοσοκομείου Κορίνθου πάλεψαν σκληρά στο χειρουργείο για να την κρατήσουν στη ζωή, το κορίτσι τελικά κατέληξε.
Εν τω μεταξύ η ΕΛ.ΑΣ. συνεχίζει να «σαρώνει» την Πελοπόννησο, προκειμένου να εντοπίσει τους ληστές, ένας εκ των οποίων είναι και δραπέτης των φυλακών Τρικάλων. Ηδη βρέθηκε το τζιπ με το οποίο διέφυγαν μετά τη ληστεία στην ταβέρνα το βράδυ της Παρασκευής και οι έρευνες συνεχίζονται -με τη συνδρομή και ελικοπτέρου- για να εντοπιστούν και οι αδίστακτοι δράστες.
gkourou
Μιλώντας στη zougla.gr ο αδελφός της 25χρονης αναφέρει πως «αυτήν τη στιγμή δεν μας απασχολεί τι θα γίνει με την αστυνομία και τους κακοποιούς. Το θέμα μας είναι ότι χάσαμε την Κατερίνα. Δεν νιώθουμε οργή, νιώθουμε πόνο».
Την ίδια στάση τηρεί και άλλο μέλος της οικογένειας της αδικοχαμένης Κατερίνας τονίζοντας πως αυτή τη στιγμή ο πόνος υπερισχύει της οργής που μίλησε στην ίδια ιστοσελίδα.
«Μέχρι και τώρα δεν το πιστεύουμε αυτό που έγινε. Είναι από αυτά που δεν τυχαίνουν. Ένα άτομο ανάμεσα σε 10.000.000 ανθρώπους και έτυχε να βρεθεί εκεί. Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Υπάρχει και θυμός και πόνος, αλλά υπερισχύει το δεύτερο. Όταν συνέβη το περιστατικό, έφευγε από τη δουλειά και ερχόταν σπίτι. Ηταν στο χειρουργείο τρεις ώρες. Δυστυχώς όμως δεν τα κατάφερε» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Oπως είχε γράψει νωρίτερα το iefimerida.gr, η μοίρα έπαιξε άσχημο παιχνίδι στην 25χρονη η οποία στο παρελθόν είχε δώσει και άλλον έναν μεγάλο αγώνα στον οποίο κατάφερε να βγει νικήτρια, όταν είχε διαγνωσθεί με λευχαιμία. Ωστόσο, αυτή τη φορά, όταν η σφαίρα που έφυγε από όπλο των ληστών, χτύπησε στην άσφαλτο, βρήκε το αυτοκίνητο της που κινούνταν στο αντίθετο ρεύμα και τελικά καρφώθηκε στην πλάτη της, η 25χρονη Κατερίνα δεν τα κατάφερε. Αφού οι γιατροί του νοσοκομείου Κορίνθου πάλεψαν σκληρά στο χειρουργείο για να την κρατήσουν στη ζωή, το κορίτσι τελικά κατέληξε.
Εν τω μεταξύ η ΕΛ.ΑΣ. συνεχίζει να «σαρώνει» την Πελοπόννησο, προκειμένου να εντοπίσει τους ληστές, ένας εκ των οποίων είναι και δραπέτης των φυλακών Τρικάλων. Ηδη βρέθηκε το τζιπ με το οποίο διέφυγαν μετά τη ληστεία στην ταβέρνα το βράδυ της Παρασκευής και οι έρευνες συνεχίζονται -με τη συνδρομή και ελικοπτέρου- για να εντοπιστούν και οι αδίστακτοι δράστες.
gkourou

Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments