Οι λεωφόροι της Αθήνας: Λεωφόρος Κωνσταντινουπόλεως.

Οι λεωφόροι της Αθήνας: Λεωφόρος Κωνσταντινουπόλεως.
Του Πάνου Αυγουστή*
Ιστορικό
Η κατασκευή ξεκίνησε σε μια υπόγεια διάβαση όταν αυξήθηκε η κίνηση στην Οδό Λένορμαν στα μέσα του 20ού αιώνα. Αργότερα, στα μέσα με τέλη του 20ού αιώνα, ξεκίνησε η κατασκευή μιας υπέργειας διάβασης επί της Λεωφόρου Πέτρου Ράλλη και ενός κόμβου στο βορειοδυτικό τμήμα. Το 1992 ένα τμήμα της λεωφόρου έκλεισε, με την κίνηση να εκτρέπεται στη Λεωφόρο Αθηνών (Εθνική Οδός 8, 8α και Ευρωπαϊκή Οδός 94 με φορά δυτικά) και ανακατευθύνθηκε μέσω της οδού Παλαμήδου και του νοτίου τμήματος της Οδού Λένορμαν. Αυτό κράτησε για έναν χρόνο, όσο κατασκευαζόταν μια έξοδος με κατεύθυνση την Αθήνα στη δυτική είσοδο της πόλης και η οδός εν τέλει επαναλειτούργησε. Μεταξύ 1993 και 1994, ξεκίνησαν εργασίες στην Κωνσταντινουπόλεως, σε μια ακόμη λεωφόρο που τη συνέδεε με την Οδό Καλλιρόης και σε έναν κόμβο με την Οδό Πειραιώς. Απομακρύνθηκε η σιδηροδρομική διάβαση, και μια υπόγεια διάβαση περίπου 500 μέτρων. Το βόρειο τμήμα περνούσε από τη σιδηροδρομική διάβαση, ενώ η λεωφόρος περνά από κάτω. Πηγή: el.wikipedia.org
*Ο Πάνος Αυγουστής είναι M.Sc βιβλιοθηκονόμος του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments