Oι λεωφόροι της Αθήνας: Λεωφόρος Αθηνών.

Oι λεωφόροι της Αθήνας: Λεωφόρος Αθηνών.
Του Πάνου Αυγουστή*
Για πολλά χρόνια στη Λεωφόρο Αθηνών υπήρχε εμπορική δραστηριότητα με χρήσεις γης χαμηλής αξίας, ωστόσο, μετά τα πρώτα χρόνια του 2000 άρχισαν να κτίζονται κτίρια γραφείων και να αυξάνεται η αξία της γης.
Ιστορικό
Η λεωφόρος απέκτησε 8 λωρίδες (4 ανά κατεύθυνση) κατά τη δεκαετία του 1950 και κατά τη δεκαετία του 1960 συνδέθηκε με την εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου. Αργότερα, προστέθηκε ο κόμβος με τη Λεωφόρο Κηφισού, ο οποίος πήρε μήνες για να κατασκευαστεί, ενώ στη συνέχεια προστέθηκε ο κόμβος με τη Λεωφόρο Θηβών. Και οι δύο αυτοί κόμβοι είχαν δύο λωρίδες εξόδου και δύο λωρίδες παραμονής στην οδό, για αποσυμφόρηση της κυκλοφοριακής ροής. Μεταξύ των ετών 1991 και 1993 ξεκίνησε η κατασκευή του ανατολικού κόμβου και της δυτικής εισόδου από τη Λεωφόρο Κωνσταντινουπόλεως, εξέλιξη η οποία οδήγησε στο κλείσιμο τμημάτων της Λεωφόρου Αθηνών και της οδού Αχιλλέως. Η οδός παρέκαμπτε μέσω της οδού Παλαμήδου. Σήμερα αποφεύγεται η διέλευση μιας σιδηροδρομικής γραμμής, στην οποία προκαλούνταν κυκλοφοριακή συμφόρηση μετά το άνοιγμα της οδού. Οι εργασίες μεταξύ 1992 και 2000 δεν επηρέασαν τη λεωφόρο, αλλά τους κόμβους στις εισόδους τους. Επί του παρόντος, τελεί υπό κατασκευή η σύνδεσή της με την Περιφερειακή Αιγάλεω. Πηγή: el.wikipedia.org
*Ο Πάνος Αυγουστής είναι M.Sc βιβλιοθηκονόμος του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments