Βούλτεψη: Αμφισβητώ τη δημοσκόπηση της Public Issue
https://www.tayromaxos.gr/2014/09/public-issue.html
Η Κυβερνητική Εκπρόσωπος, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, σημείωσε πως «Τι αποφασίζει να δίνει η κάθε εταιρεία είναι δικό της θέμα, το αμφισβητώ πλήρως. Δεν υπάρχουν 11 μονάδες».
Αναφερόμενη στην κόντρα Μητσοτάκη-Ντινόπουλου για την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων, η κα Βούλτεψη υπογράμμισε πως «πρέπει να αρχίσουμε να ξεχωρίσουμε την νομιμότητα από την παρανομία» προσθέτοντας με νόημα: «Η κυβέρνηση είναι ενιαία και θα πάει να αντλήσει χρήματα από τις αγορές με τον δρόμο που έχει χαράξει και τον νόμο του εξορθολογισμού, του μαζέματος της κατάστασης, της βεβαιότητας ότι δεν θα παράγουμε νέα ελλείμματα και της απόλυτης νομιμότητας».
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments