Δημιουργείται ομάδα εργασίας νέας γενιάς αστυνομικών στην ΠΟΑΣΥ

Δημιουργείται ομάδα εργασίας νέας γενιάς αστυνομικών στην ΠΟΑΣΥ Μετά από πιέσεις του μέλους της Α.Σ.Π.Α. Θεσσαλονίκης και του Δ.Σ. Π.Ο.ΑΣ.Υ. Σφελινιώτη Αλέξανδρου και ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. υλοποιείται η απόφαση του 23ου συνεδρίου Π.Ο.ΑΣ.Υ. και δημιουργείται επιτέλους η Ομάδα εργασίας Νέας Γενιάς Αστυνομικών, έστω και αν
χρειάστηκε να παρέλθουν 11 ολόκληροι μήνες.

Δείτε την επιστολή παρακάτω:
Θεσσαλονίκη 23-9-2014
Αξιότιμε κ.Πρόεδρε του Δ.Σ. της ΠΟΑΣΥ,
Σχετικά με την επερχόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΠΟΑΣΥ την Πέμπτη 25-9-2014 εκτός από τα θέματα ημερήσιας διάταξης που μας κοινοποιήσατε, επιθυμώ να συμπεριληφθεί και να συζητηθεί και το ακόλουθο:
1.ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ
Η επιμονή μου στο άνω ζήτημα έγκειται στο γεγονός πως παρόλο που έθεσα το άνω ζήτημα στο ΔΣ της 3-6-2014 παρατηρώ πως δεν έχει γίνει καμία ενέργεια για την συγκρότηση αυτής αν και ΑΠΟΦΑΣΙΣΘΗΚΕ ΟΜΟΦΩΝΑαπό τους σύνεδρους του 23ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΠΟΑΣΥ τον Δεκέμβριο 2013 στην Αθήνα.
Επίσης με την από 25-8-2014 επιστολή μου προς εσάς αιτήθηκα να συζητηθεί στην επερχόμενη συνεδρίαση του ΔΣ όποτε και αν γίνει αυτή,δηλαδή στη συνεδρίαση της 25-9-2014.Επειδή δεν είναι στα θέματα προς συζήτηση που μας κοινοποιήσατε παρακαλώ να το συμπεριλάβετε στα θέματα ημερήσιας διάταξης.

Με εκτίμηση
Αλέξανδρος Π. ΣΦΕΛΙΝΙΩΤΗΣ
Μέλος Δ.Σ. Π.Ο.ΑΣ.Υ.

Παραθέτω εκ νέου την από 25-8-2014 επιστολή μου
Θεσσαλονίκη 25-8-2014
Αξιότιμε κ.Πρόεδρε του Δ.Σ. της ΠΟΑΣΥ,
Σχετικά με την επερχόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΠΟΑΣΥ όποτε και αν λάβει χώρα εκτός από τα θέματα ημερήσιας διάταξης που θα μας κοινοποιήσατε, επιθυμώ να συμπεριληφθεί και να συζητηθεί και το ακόλουθο:
1.ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ
Η επιμονή μου στο άνω ζήτημα έγκειται στο γεγονός πως παρόλο που έθεσα το άνω ζήτημα στο ΔΣ της 3-6-2014 παρατηρώ πως δεν έχει γίνει καμία ενέργεια για την συγκρότηση αυτής αν και ΑΠΟΦΑΣΙΣΘΗΚΕ ΟΜΟΦΩΝΑαπό τους σύνεδρους του 23ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΠΟΑΣΥ τον Δεκέμβριο 2013 στην Αθήνα.
Θα μου επιτρέψετε να προσθέσω πως στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας της ΠΟΑΣΥ ‘’Νέα Αστυνομία’’ τεύχος Δεκέμβριος 2013 εξαγγέλθηκε η δημιουργία της με την φράση ‘’Δημιουργείται Ομάδα Εργασίας Νέας Γενιάς Αστυνομικών’’όπως και στη σελίδα 24 στη στήλη ‘’εκΚΕΝΤΡΙκόs’’ με το κείμενο ‘’ Όσο για την πρόταση για λειτουργία και Ομάδας Νέας Γενιάς, ήταν νομίζω η λογική εξέλιξη της διάθεσης που αποτυπώθηκε από τους συνέδρους, παλιούς και νέους. Ελπίζω οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες που θα επωμιστούν το ρόλο αυτό, να συνεγείρουν πράγματι το νέο αίμα της αστυνομίας, να δώσουν έμπνευση δια του παραδείγματος κα να κάνουν τη διαφορά που όλοι περιμένουμε αγωνιωδώς.Χωρίς υποκριτές και φαρισαίους…’’

Με εκτίμηση
Αλέξανδρος Π. ΣΦΕΛΙΝΙΩΤΗΣ
Μέλος Δ.Σ. Π.Ο.ΑΣ.Υ.

Πηγή:aspapolice.blogspot.gr

Related

ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ 3780083807305399339

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

FACEBOOK

Συνολικές προβολές σελίδας

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

εορτολογιο

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΖΩΔΙΑ


live score

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Στο παρόν blog εκτός από άρθρα των διαχειριστών, αναδημοσιεύονται άρθρα από άλλα blogs με αναφορά πηγής στο κάτω μέρος κάθε άρθρου.

-Το blog politikanet αναδημοσιεύει και δεν "υιοθετεί" απαραίτητα το περιεχόμενο των ειδήσεων που αναρτά στις οποίες αναφέρεται η πηγή της είδησης.

- Οι φωτογραφίες και τα βίντεο προέρχονται από το διαδίκτυο, κυρίως από τις εικόνες google και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Εάν κατά λάθος έχει δημοσιευτεί εικόνα ή βίντεο που διέπεται από πνευματικά δικαιώματα, επικοινωνήστε μαζί μας και θα αφαιρεθεί.

- Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο Blog δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.


item