"Προκλητική" η Μαρία Αντωνίου με τα... 1500 ευρώ! "Έχω μάθει να ζω και με τόσα..." λέει η βουλευτής της Ν.Δ.
https://www.tayromaxos.gr/2014/09/1500.html
Αυτό ισχύει βεβαίως και για την βουλευτής της Ν.Δ. Μαρία Αντωνίου η οποία πληροφόρησε τους ψηφοφόρους της πως έχει μάθει να ζει και με 1500 ευρώ!
Πιο συγκεκριμένα, στη μεσημβρινή εκπομπή του Flash Tv «Ώρα Αιχμής» , κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνέντευξης της με τον δημοσιογράφο Aπόστολο Γαϊτάνη, η κυρία Αντωνίου ανέφερε πως «το έχω δηλώσει πολλές φορές και στα τοπικά ΜΜΕ… εγώ έχω μάθει να ζω και με 1500 ευρώ»
parapolitika.gr
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments