Δύο αγωνιστικές στον Στόχ!
https://www.tayromaxos.gr/2014/04/blog-post_6.html
Με ποινή δύο αγωνιστικών τιμώρησε τον Μίροσλαβ Στοχ η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ για την κόκκινη κάρτα που αντίκρισε στον πρώτο ημιτελικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Αξίζει να σημειωθεί πως η απόφαση δεν ήχησε ευχάριστα στα αυτιά των ανθρώπων του ΠΑΟΚ καθώς όλοι περίμεναν η ποινή του να είναι μία αγωνιστική σύμφωνα με όσα γράφτηκαν στο φύλλο αγώνα (βίαιη απώθηση αντιπάλου)
Έτσι, ο Σλοβάκος μεσοεπιθετικός θα χάσει τα δύο παιχνίδια πρωταθλήματος με Ατρόμητο και Πανθρακικό και θα παίξει κανονικά στον επαναληπτικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα.
Ωστόσο, δεν αποκλείεται η ΠΑΕ να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης προκειμένου να μειωθεί η ποινή.
Πηγή: agones.gr
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments