Δύο αγωνιστικές στον Στόχ!

Δύο αγωνιστικές στον Στόχ!Με δύο αγωνιστικές τιμωρήθηκε τελικά ο Μίροσλαβ Στοχ για την αποβολή του στον πρώτο ημιτελικό με τον Ολυμπιακό στο Κύπελλο Ελλάδας, κάτι που σημαίνει πως θα χάσει τα παιχνίδια πρωταθλήματος με Ατρόμητο και Πανθρακικό.

Με ποινή δύο αγωνιστικών τιμώρησε τον Μίροσλαβ Στοχ η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ για την κόκκινη κάρτα που αντίκρισε στον πρώτο ημιτελικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης».

Αξίζει να σημειωθεί πως η απόφαση δεν ήχησε ευχάριστα στα αυτιά των ανθρώπων του ΠΑΟΚ καθώς όλοι περίμεναν η ποινή του να είναι μία αγωνιστική σύμφωνα με όσα γράφτηκαν στο φύλλο αγώνα (βίαιη απώθηση αντιπάλου)

Έτσι, ο Σλοβάκος μεσοεπιθετικός θα χάσει τα δύο παιχνίδια πρωταθλήματος με Ατρόμητο και Πανθρακικό και θα παίξει κανονικά στον επαναληπτικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα.

Ωστόσο, δεν αποκλείεται η ΠΑΕ να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης προκειμένου να μειωθεί η ποινή.

Πηγή: agones.gr

Related

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 6362902614622591667

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

FACEBOOK

Συνολικές προβολές σελίδας

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

εορτολογιο

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΖΩΔΙΑ


live score

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Στο παρόν blog εκτός από άρθρα των διαχειριστών, αναδημοσιεύονται άρθρα από άλλα blogs με αναφορά πηγής στο κάτω μέρος κάθε άρθρου.

-Το blog politikanet αναδημοσιεύει και δεν "υιοθετεί" απαραίτητα το περιεχόμενο των ειδήσεων που αναρτά στις οποίες αναφέρεται η πηγή της είδησης.

- Οι φωτογραφίες και τα βίντεο προέρχονται από το διαδίκτυο, κυρίως από τις εικόνες google και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Εάν κατά λάθος έχει δημοσιευτεί εικόνα ή βίντεο που διέπεται από πνευματικά δικαιώματα, επικοινωνήστε μαζί μας και θα αφαιρεθεί.

- Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο Blog δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.


item