Τρεις φορές υπήρξε πολιτική εντολή να κατεβεί ο στρατός στο δρόμο Δηλώσεις του επίτιμου Αρχηγού ΓΕΝ
https://www.tayromaxos.gr/2014/04/blog-post_5834.html
Την αποκάλυψη ότι σε τουλάχιστον τρεις περιπτώσεις υπήρξε πολιτική εντολή για να διατεθεί προσωπικό των ενόπλων δυνάμεων ως υποστηρικτικός μηχανισμός των σωμάτων ασφαλείας έκανε ο επίτιμος Αρχηγός ΓΕΝ, Κοσμάς Χριστίδης.
Σε συνέντευξή του επιβεβαίωσε τις πληροφορίες ότι είχε λάβει τέτοια εντολή η οποία αφορούσε την παρέλαση τον Οκτώβριο του 2012 στη Θεσσαλονίκη όπου και το αίτημα μερικώς ικανοποιήθηκε.
«Το αίτημα αφορούσε ο στρατός να βρίσκεται στους δρόμους της Θεσσαλονίκης για παν ενδεχόμενο. Υπουργός Άμυνας εκείνη την περίοδο ήταν ο κ. Παναγιωτόπουλος, υποθέτω ότι το αίτημα έχει έρθει ακόμα πιο ψηλά» δηλώνει στο Κόκκινο ο δημοσιογράφος Πάρης Καρβουνόπουλος.
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments