Διοικητής ΑΤ έβαλε "ματάκι" στην πόρτα του
https://www.tayromaxos.gr/2014/04/blog-post_2309.html
Δεν ξανάγινε ...Tη Δευτέρα το πρωί: Φωτογραφικά Ντοκουμέντα με διοικητή ΑΤ που
έβαλε "ματάκι" στην πόρτα του για να βλέπει και να αποφεύγει τους
ενοχλητικούς. Μιλάμε ασφαλώς για την Αθήνα.
Δεν ξέρουμε αν προλαβαίνει να βγάλει το "ματάκι" αλλά οι φωτογραφίες προσδιορίζουν τον ακριβή
τόπο αφού υπάρχει και η ταμπέλα με την ιδιότητα ...
crimesonair
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments