H E.Καϊλή στον ...ΠΑΟΚ! Αυτή είναι μεταγραφή
https://www.tayromaxos.gr/2013/04/h-e.html

Μπορεί η συνεργασία της με τον ALPHA και τον ιδιοκτήτη του τηλεοπτικού σταθμού Δημήτρη Κοντομηνά να ήταν σύντομη και να έληξε πρόσφατα, όπως μαθαίνουμε η ΠΑΟΚτσού – σημειώστε το αυτό- και πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ από την Α” Θεσσαλονίκης Εύα Καϊλή έχει ήδη «κλείσει» την επόμενη δουλειά της.
Και εδώ επιβεβαιώνεται ο θυμόσοφος λαός όταν λέει «μάθε τέχνη κι άστηνε κι αν…»! Η Εύα όταν συνεργαζόταν με τον Κοντομηνά τον είχε φέρει σε επαφές με την ΚΑΕ ΠΑΟΚ!
Σύμφωνα επίσης με πληροφορίες οι δυο τους διατηρούν φιλικές σχέσεις. Μάλιστα ένα βράδυ δείπνησαν σε κεντρικό εστιατόριο των Αθηνών και στο παραδιπλανό τραπέζι βρισκόταν ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος με την παρέα του. Δεν έλειψαν βέβαια τα… πειράγματα μεταξύ Προέδρου και Εύας, με τον οποίο η τελευταία ψυχράθηκε επειδή ο Βενιζέλος κράτησε την έδρα του στην Α” Θεσσαλονίκης και την έθεσε εκτός Βουλής.
"Ποστάρει" πολύ... ΠΑΟΚ
Είναι χαρακτηριστικό ότι η Εύα έχει δύο συνεχόμενες αγωνιστικές που "ποστάρει" πολύ ΠΑΟΚ στα social media.
Αλλά και στον αγώνα με τον ΠΑΟ η Εύα έδειχνε να αγωνιά για την έκβαση του ματς!
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments