88 εκατ. ευρώ για την εξυγίανση του Μετοχικού Ταμείου Στρατού - ΒΟΕΑ - ΕΚΟΕΜΣ
https://www.tayromaxos.gr/2013/04/88.html
ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ των χρημάτων που αφορούν στο λογαριασμό του ΒΟΕΑ
για 6.800 δικαιούχους προχώρησε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, μετά τη
λύση που βρέθηκε με το υπουργείο Οικονομικών. Το ποσό που...
καταβλήθηκε είναι 88 εκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, εκκρεμούν ακόμη 5.700
αιτήσεις που θα πρέπει να ικανοποιηθούν εντός των επομένων ημερών, αφού
τα παιδιά των στρατιωτικών έχουν συμπληρώσει το 25ο έτος της ηλικίας
τους και πρέπει να τους αποδοθούν τα χρήματα από τις κρατήσεις που
γίνονταν στους στρατιωτικούς γονείς.
Το πρόβλημα είχε δημιουργηθεί με την οικονομική κατάρρευση του Μετοχικού Ταμείου Στρατού και πιο συγκεκριμένα με την προ ετών απόφαση της διοίκησης να σπάσει τον «κουμπαρά» του ΒΟΕΑ και να μοιράζει μερίσματα. Ενέργεια παράνομη. Η ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και συγκεκριμένα οι κ.κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος και Παναγιώτης Καράμπελας, αφού διαχώρισαν το λογαριασμό έτσι ώστε να μην μπορεί να μπει πλέον «χέρι» στο ΒΟΕΑ, που λειτουργεί καθαρά ως «κουμπαράς», γεμίζει από τις κρατήσεις των στελεχών και σπάει με τη συμπλήρωση του 25ου έτους των παιδιών τους, ήρθαν σε συμφωνία με το υπουργείο Οικονομικών και έλαβαν έκτακτη χρηματοδότηση 180 εκατομμυρίων ευρώ για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του Μετοχικού Ταμείου Στρατού.
Σημειώνεται πως για την κακοδιαχείριση του ΜΤΣ υπάρχει σε εξέλιξη εισαγγελική έρευνα. Στον εισαγγελέα έχει διαβιβαστεί και το πόρισμα της οικονομικής επιτροπής που διενήργησε τον έλεγχο κατά το τρέχον έτος. Να σημειωθεί επίσης πως έχει ρυθμιστεί η αποπληρωμή χρέους ύψους 158 εκατομμυρίων ευρώ του Μετοχικού Ταμείου Στρατού προς το υπουργείο Οικονομικών.
Την ίδια στιγμή και με την ταξινόμηση των Μετοχικών Ταμείων και των ΕΚΟΕΜ στο Μητρώο της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας και την ένταξή τους στον κοινωνικό προϋπολογισμό, οι κρατήσεις που θα γίνονται θα επιστρέφουν ως έσοδα σε αντίστοιχα Μετοχικά Ταμεία. Μία απόφαση που θα είναι προς όφελος των μερισματούχων και των ίδιων των Μετοχικών Ταμείων.
(Ε.Τ.Κ. 31/03/2013 – ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΤΡΑΣ - akoutras@e-typos.com)
staratalogia
Το πρόβλημα είχε δημιουργηθεί με την οικονομική κατάρρευση του Μετοχικού Ταμείου Στρατού και πιο συγκεκριμένα με την προ ετών απόφαση της διοίκησης να σπάσει τον «κουμπαρά» του ΒΟΕΑ και να μοιράζει μερίσματα. Ενέργεια παράνομη. Η ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και συγκεκριμένα οι κ.κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος και Παναγιώτης Καράμπελας, αφού διαχώρισαν το λογαριασμό έτσι ώστε να μην μπορεί να μπει πλέον «χέρι» στο ΒΟΕΑ, που λειτουργεί καθαρά ως «κουμπαράς», γεμίζει από τις κρατήσεις των στελεχών και σπάει με τη συμπλήρωση του 25ου έτους των παιδιών τους, ήρθαν σε συμφωνία με το υπουργείο Οικονομικών και έλαβαν έκτακτη χρηματοδότηση 180 εκατομμυρίων ευρώ για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του Μετοχικού Ταμείου Στρατού.
Σημειώνεται πως για την κακοδιαχείριση του ΜΤΣ υπάρχει σε εξέλιξη εισαγγελική έρευνα. Στον εισαγγελέα έχει διαβιβαστεί και το πόρισμα της οικονομικής επιτροπής που διενήργησε τον έλεγχο κατά το τρέχον έτος. Να σημειωθεί επίσης πως έχει ρυθμιστεί η αποπληρωμή χρέους ύψους 158 εκατομμυρίων ευρώ του Μετοχικού Ταμείου Στρατού προς το υπουργείο Οικονομικών.
Την ίδια στιγμή και με την ταξινόμηση των Μετοχικών Ταμείων και των ΕΚΟΕΜ στο Μητρώο της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας και την ένταξή τους στον κοινωνικό προϋπολογισμό, οι κρατήσεις που θα γίνονται θα επιστρέφουν ως έσοδα σε αντίστοιχα Μετοχικά Ταμεία. Μία απόφαση που θα είναι προς όφελος των μερισματούχων και των ίδιων των Μετοχικών Ταμείων.
(Ε.Τ.Κ. 31/03/2013 – ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΤΡΑΣ - akoutras@e-typos.com)
staratalogia

Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments