Μες την καλή χαρά: ποιος αποχωρεί στη μέση της σεζόν
https://www.tayromaxos.gr/2013/03/blog-post_9740.html
Μες την καλή χαρά: ποιος αποχωρεί στη μέση της σεζόν
Ποια είναι η δεύτερη αποχώρηση στη μέση της σεζόν από την Μες την καλή χαρά; Ποιος αποχωρεί από την εκπομπή του Σαββατοκύριακου;
Μια νέα αλλαγή θα δούμε από το ερχόμενο Σάββατο στο Μες Στην Καλή Χαρά, η σεφ Ιωάννα Τσολομύτη, που βρισκόταν στην κουζίνα της εκπομπής για έξι περίπου σεζόν, αποχωρεί από την ομάδα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του tvshow.gr, η Ιωάννα Τσολομύτη, έμαθε μόλις πριν μερικές ώρες από την παραγωγή της εκπομπής Μες την καλή χαρά ότι σταματά η συνεργασία τους.
ba38c4daa0783aa319eb42c002f4e524
Επισήμως από τον Alpha δεν ανακοινώθηκε κάτι αλλά στα διάφορα πηγαδάκια γινόταν κουβέντα για ενόχληση κάποιου συνεργάτη της εκπομπής από την συμπεριφορά της Ιωάννας Τσολομύτη, η οποία ήταν μερικής φορές «εριστική» όπως χαρακτηριστικά έλεγαν.
Πηγές από τον σταθμό θέλουν την αλλαγή αυτή να γίνεται για καθαρά στρατηγικούς λόγους καθώςστο Μες την Καλή Χαρά, όπως συμβαίνει και στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, θα αρχίσουν να προβάλλονται οι σεφ της ΑΙΓΛΗΣ που ανήκει στον πρόεδρο του σταθμού Δημήτρη Κοντομηνά.
Το TvShow επικοινώνησε με την Ιωάννα Τσολομύτη η οποία ισχυρίζεται ότι η ίδια επέλεξε να σταματήσει από την εκπομπή Μες την καλή χαρά γιατί κουράστηκε: «Κάηκε το μαγαζί μου πριν από δύο μήνες ολοσχερώς, πέρασα μια μεγάλη περιπέτεια κι αν έμεινα τότε στην εκπομπή ήταν εξαιτίας της αρχισυντάκτριάς μου Μαίρης Κούσουλα. Από τη στιγμή που έφυγε η Μαίρη Κούσουλα δεν ήθελα να μείνω κι εγώ».
Πηγή: http://www.fimes.gr/2013/03/mes-tin-kali-chara-ioanna-tsolomiti/#ixzz2OuySZ2lr

Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments