ΠΟΑΞΙΑ- ΠΟΑΣΥ: Θετική η ρύθμιση για το ΤΕΑΠΑΣΑ όμως δεν πρέπει να εφησυχάζουμε...

Ψηφίστηκε προχθες 27-3-2013 η τροπολογία "Ρυθμίσεις σχετικά με τη σύσταση Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολούμενων στα Σώματα Ασφαλείας (ΤΕΑΠΑΣΑ)" και στο εξής το Ταμείο μας υπάγεται στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και όχι στο Υπουργείο Εργασίας. Με την τροπολογία αυτή, ικανοποιείται το αίτημα των Ομοσπονδιών μας για την προστασία του Ταμείου και την διασφάλιση του εφάπαξ τα επόμενα χρόνια, επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι δεν
πρέπει να εφησυχάζουμε διότι οι καιροί εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά δύσκολοι.
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί ένα θετικό βήμα, πλην όμως για την εφαρμογή του νόμου απαιτούνται σειρά νέων ρυθμίσεων. Οι Ομοσπονδίες μας συνεχίζουν με αμείωτο ενδιαφέρον τις παρεμβάσεις τους για να γίνουν οι απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να μην υπάρξει περαιτέρω κωλυσιεργία στην χορήγηση των εφάπαξ αποζημιώσεων.
.

Related

ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ 1109368288321043710

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

FACEBOOK

Συνολικές προβολές σελίδας

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

εορτολογιο

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΖΩΔΙΑ


live score

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Στο παρόν blog εκτός από άρθρα των διαχειριστών, αναδημοσιεύονται άρθρα από άλλα blogs με αναφορά πηγής στο κάτω μέρος κάθε άρθρου.

-Το blog politikanet αναδημοσιεύει και δεν "υιοθετεί" απαραίτητα το περιεχόμενο των ειδήσεων που αναρτά στις οποίες αναφέρεται η πηγή της είδησης.

- Οι φωτογραφίες και τα βίντεο προέρχονται από το διαδίκτυο, κυρίως από τις εικόνες google και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Εάν κατά λάθος έχει δημοσιευτεί εικόνα ή βίντεο που διέπεται από πνευματικά δικαιώματα, επικοινωνήστε μαζί μας και θα αφαιρεθεί.

- Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο Blog δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.


item