Αποκάλυψη Μπότα Γερμανού αξιωματικού της Αστυνομίας πατάει στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης»!
https://www.tayromaxos.gr/2013/03/blog-post_934.html
Γερμανός«σύνδεσμος» θα είναι «τα μάτια και τα αυτιά» των Γερμανών.ΜπόταΓερμανού αξιωματικού της Αστυνομίας πατάει στοαεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης»! Κι όχι μόνο πατάει αλλάθα παραμείνει, αποκτώντας και το δικό του γραφείο, πλησίοντων Ελλήνων συναδέλφων του που
αποτελούν την ελληνική δύναμη του αστυνομικού τμήματος αερολιμένα.
Η πρωτοφανής για τα τοπικά χρονικά «απόβαση» της... γερμανικής αστυνομίαςστο αεροδρόμιο Ηρακλείου επιβεβαιώνεται από «πήγες» του Αρχηγείου τηςΕΛ.ΑΣ, από όπου και εστάλη η σχετική διαταγή στην Αστυνομική ΔιεύθυνσηΗρακλείου
για την άφιξη του Γερμανού αστυνομικού.
Mάλιστα ο ένστολοςΓερμανός βαφτίζεται ως «σύνδεσμος» από τις ελληνικές διωκτικές Αρχές. Η απόφαση για την τοποθέτηση του ελήφθη πριν από αρκετές ημέρες και προσπάθησενα κρατηθεί ως επτασφράγιστο μυστικό, λόγω της εθνικότηταςτου αξιωματικού και των συνθηκών που επικρατούν στη χώρα μας καιγια τις οποίες αρκετοί θεωρούν ότι ευθύνεται η Γερμανία.
Η παρουσία του και ο ρόλος που θα έχει σε ελληνικό έδαφος δημιουργείόμως πολλά ερωτήματα σε αστυνομικούς της τοπικής ΕΛ.ΑΣ, παρά τις διαβεβαιώσειςαπό υψηλόβαθμα στελέχη του Σώματος ότι πρόκειται για «σύνδεσμο» χωρίςουσιαστικά αστυνομικές αρμοδιότητες. Αστυνομικοίπάντως εξέφρασαν το φόβο τους ότι ο Γερμανός συνάδελφός τους δενθα είναι ένα τυχαίο πρόσωπο σε έναν τυχαίο χώρο, όπως αυτός τουαεροδρομίου, που αποτελείται από ευαίσθητους τομείς.
Θεωρούν ότι θα έχει την κατάλληλη εκπαίδευση και θα είναι επί τηςουσίας το «αυτί και το μάτι» για τα συμφέροντα της χώρας του σε ένααεροδρόμιο, όπως αυτό του Ηρακλείου, που δέχεται χιλιάδεςτουρίστες κάθε καλοκαίρι. «Με την ίδια λογική, αφού πρόκειται για σύνδεσμοπου θα βοηθήσει το έργο των αστυνομικών του Ηρακλείου, θα πρέπει ναυπάρχει και σύνδεσμος από την Ρωσία, από την Ολλανδία, τη Βρετανίακοκ» σχολίασε με νόημα αξιωματικός, προσθέτοντας ότι όλα αυτάτα χρόνια η αστυνομική εργασία στον αερολιμένα γινόταν χωρίς τηνπαρουσία συνδέσμου, καθώς το ρόλο αυτό τον έχουν τα προξενεία των χωρώνστο Ηράκλειο και οι πρεσβείες στην Αθήνα.
Υψηλόβαθμα στελέχη λένε, όπως προαναφέρθηκε, ότι ο αξιωματικός από τηΓερμανία θα είναι ο σύνδεσμος της χώρας μας με τη χώρα του, τηςελληνικής με τη γερμανική αστυνομία. Για παράδειγμα εάν εντοπιστεί κάποιοςεπιβάτης που έχει πλαστό διαβατήριο και επιθυμεί να ταξιδέψει προς κάποιογερμανικό αεροδρόμιο, εκείνος θα μεσολαβεί ώστε να δοθούν πληροφορίες για τονπαράνομο επιβάτη από τις γερμανικές Αρχές προς τις ελληνικές και να ακολουθηθούνοι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες.
Η άφιξή του, σύμφωνα με πληροφορίες από το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ, θαείναι στις αρχές του Απρίλη. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οΓερμανός αξιωματικός θα... πιάσει δουλειά στις 3 Απριλίου και στοναερολιμένα Ηρακλείου θα παραμείνει έως τα τέλη του καλοκαιριού, μέχρι τηνολοκλήρωση της θερινής περιόδου.
Μάλιστα, εάν χρειαστεί να μεταβεί σε χώρο του ΚΑΗΚ όπου η πρόσβαση δενείναι ελεύθερη, τότε γίνεται παρουσία αστυνομικού που υπηρετεί στο τμήματου αερολιμένα. Σύμφωνα με τις απόψεις των ίδιων αξιωματικών,«γερμανικός σύνδεσμος» υπάρχει ήδη στα αεροδρόμια της Αθήνας καιτης Θεσσαλονίκης, ενώ παραμένει άγνωστο εάν θα υπάρξουνκαι άλλοι ... σύνδεσμοι με τη Γερμανία και στα υπόλοιπα αεροδρόμια τηςΚρήτης και της χώρας.
"Γερμανοί αστυνομικοί εκτελούν υπηρεσία στα αεροδρόμια Ελ. Βενιζέλοςκαι Μακεδονία, με δυνατότητα ακόμη και προέλεγχου ταξιδιωτικών εγγράφωνπολιτών που ταξιδεύουν προς γερμανικές πόλεις. Ανάλογα κλιμάκια Ελλήνωναστυνομικών υπάρχουν σε γερμανικά αεροδρόμια προκειμένου να ενισχύσουν μεπαρόμοιο τρόπο τους ελέγχους. Πρόκειται για διμερή συμφωνία Ελλάδαςκαι Γερμανίας που έχει σκοπό τον περιορισμό της παράνομης μετανάστευσης, κυρίωςαπό τα ελληνικά αεροδρόμια. Ο ρόλος αυτών των αστυνομικών είναι κατ'αρχάς συμβουλευτικός" τόνισε αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ πουρωτήθηκε για το θέμα.
Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι η Αστυνομική Διεύθυνση Ηρακλείου δεν είχεδώσει τη συγκατάθεσή της ως προς την παρουσία Γερμανού αξιωματικούτης Αστυνομίας στο «Νίκος Καζατζάκης», το Αρχηγείο όμως της ΕΛ.ΑΣφαίνεται πως δεν την έλαβε υπόψιν του.
"ΠΑΤΡΙΣ" - Θ.Περβολαράκης
inews.gr
Mάλιστα ο ένστολοςΓερμανός βαφτίζεται ως «σύνδεσμος» από τις ελληνικές διωκτικές Αρχές. Η απόφαση για την τοποθέτηση του ελήφθη πριν από αρκετές ημέρες και προσπάθησενα κρατηθεί ως επτασφράγιστο μυστικό, λόγω της εθνικότηταςτου αξιωματικού και των συνθηκών που επικρατούν στη χώρα μας καιγια τις οποίες αρκετοί θεωρούν ότι ευθύνεται η Γερμανία.
Η παρουσία του και ο ρόλος που θα έχει σε ελληνικό έδαφος δημιουργείόμως πολλά ερωτήματα σε αστυνομικούς της τοπικής ΕΛ.ΑΣ, παρά τις διαβεβαιώσειςαπό υψηλόβαθμα στελέχη του Σώματος ότι πρόκειται για «σύνδεσμο» χωρίςουσιαστικά αστυνομικές αρμοδιότητες. Αστυνομικοίπάντως εξέφρασαν το φόβο τους ότι ο Γερμανός συνάδελφός τους δενθα είναι ένα τυχαίο πρόσωπο σε έναν τυχαίο χώρο, όπως αυτός τουαεροδρομίου, που αποτελείται από ευαίσθητους τομείς.
Θεωρούν ότι θα έχει την κατάλληλη εκπαίδευση και θα είναι επί τηςουσίας το «αυτί και το μάτι» για τα συμφέροντα της χώρας του σε ένααεροδρόμιο, όπως αυτό του Ηρακλείου, που δέχεται χιλιάδεςτουρίστες κάθε καλοκαίρι. «Με την ίδια λογική, αφού πρόκειται για σύνδεσμοπου θα βοηθήσει το έργο των αστυνομικών του Ηρακλείου, θα πρέπει ναυπάρχει και σύνδεσμος από την Ρωσία, από την Ολλανδία, τη Βρετανίακοκ» σχολίασε με νόημα αξιωματικός, προσθέτοντας ότι όλα αυτάτα χρόνια η αστυνομική εργασία στον αερολιμένα γινόταν χωρίς τηνπαρουσία συνδέσμου, καθώς το ρόλο αυτό τον έχουν τα προξενεία των χωρώνστο Ηράκλειο και οι πρεσβείες στην Αθήνα.
Υψηλόβαθμα στελέχη λένε, όπως προαναφέρθηκε, ότι ο αξιωματικός από τηΓερμανία θα είναι ο σύνδεσμος της χώρας μας με τη χώρα του, τηςελληνικής με τη γερμανική αστυνομία. Για παράδειγμα εάν εντοπιστεί κάποιοςεπιβάτης που έχει πλαστό διαβατήριο και επιθυμεί να ταξιδέψει προς κάποιογερμανικό αεροδρόμιο, εκείνος θα μεσολαβεί ώστε να δοθούν πληροφορίες για τονπαράνομο επιβάτη από τις γερμανικές Αρχές προς τις ελληνικές και να ακολουθηθούνοι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες.
Η άφιξή του, σύμφωνα με πληροφορίες από το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ, θαείναι στις αρχές του Απρίλη. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οΓερμανός αξιωματικός θα... πιάσει δουλειά στις 3 Απριλίου και στοναερολιμένα Ηρακλείου θα παραμείνει έως τα τέλη του καλοκαιριού, μέχρι τηνολοκλήρωση της θερινής περιόδου.
Μάλιστα, εάν χρειαστεί να μεταβεί σε χώρο του ΚΑΗΚ όπου η πρόσβαση δενείναι ελεύθερη, τότε γίνεται παρουσία αστυνομικού που υπηρετεί στο τμήματου αερολιμένα. Σύμφωνα με τις απόψεις των ίδιων αξιωματικών,«γερμανικός σύνδεσμος» υπάρχει ήδη στα αεροδρόμια της Αθήνας καιτης Θεσσαλονίκης, ενώ παραμένει άγνωστο εάν θα υπάρξουνκαι άλλοι ... σύνδεσμοι με τη Γερμανία και στα υπόλοιπα αεροδρόμια τηςΚρήτης και της χώρας.
"Γερμανοί αστυνομικοί εκτελούν υπηρεσία στα αεροδρόμια Ελ. Βενιζέλοςκαι Μακεδονία, με δυνατότητα ακόμη και προέλεγχου ταξιδιωτικών εγγράφωνπολιτών που ταξιδεύουν προς γερμανικές πόλεις. Ανάλογα κλιμάκια Ελλήνωναστυνομικών υπάρχουν σε γερμανικά αεροδρόμια προκειμένου να ενισχύσουν μεπαρόμοιο τρόπο τους ελέγχους. Πρόκειται για διμερή συμφωνία Ελλάδαςκαι Γερμανίας που έχει σκοπό τον περιορισμό της παράνομης μετανάστευσης, κυρίωςαπό τα ελληνικά αεροδρόμια. Ο ρόλος αυτών των αστυνομικών είναι κατ'αρχάς συμβουλευτικός" τόνισε αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ πουρωτήθηκε για το θέμα.
Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι η Αστυνομική Διεύθυνση Ηρακλείου δεν είχεδώσει τη συγκατάθεσή της ως προς την παρουσία Γερμανού αξιωματικούτης Αστυνομίας στο «Νίκος Καζατζάκης», το Αρχηγείο όμως της ΕΛ.ΑΣφαίνεται πως δεν την έλαβε υπόψιν του.
"ΠΑΤΡΙΣ" - Θ.Περβολαράκης
inews.gr

Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments