Κάηκε ένα αυτοκίνητο τη νύχτα στα Εξάρχεια τα ξημερώματα της Κυριακής, όταν επεκτάθηκε η φωτιά που ξέσπασε σε κάδο απορριμμάτων.
Το ΙΧ βρισκόταν στη συμβολή των οδών Εμμανουήλ Μπενάκη και Αραχώβης
και υπέστη μεγάλες ζημιές, παρά την ταχεία επέμβαση της Πυροσβεστικής.
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments