Βαρουφάκης: Έχουν ιερή υποχρέωση ο Σαμαράς κι ο Στουρνάρας..
https://www.tayromaxos.gr/2013/03/blog-post_8501.html
Ως "κυπριακό δώρο στην Ευρώπη" χαρακτήρισε ο Γιάνης Βαρουφάκης το
"Όχι" της κυπριακής βουλής στο κούρεμα των καταθέσεων, μιλώντας στον
Antenna. Κι ως μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία - "ιερή υποχρέωση", όπως
είπε χαρακτηριστικά - να θέσουν τώρα ο Γιάννης Στουρνάρας και ο Μιχάλης
Σαρρής το θέμα του να ισχύσει η απόφαση της Συνόδου Κορυφής του
περασμένου Ιουνίου για ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών από τον ESM
(Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας).
"Αν το πουν ο Στουρνάρας και ο Σαρρής θα λυθεί η γλώσσα και του Ιταλού, του Ισπανού και του Ιρλανδού", είπε ο καθηγητής Οικονομικής Θεωρίας και συνέχισε: "πρόκειται για απόφαση που δεν έχει εφαρμοστεί επειδή έτσι θέλει η Γερμανία".
Είπε επίσης ότι η απόφαση του Eurogroup για το κούρεμα των καταθέσεων είναι η αποθέωση της συγχρονισμένης και συντονισμένης ανοησίας. Όσο για τον "εκβιασμό" του Σόιμπλε, είπε ότι είναι "ανόητη μπλόφα".
Τέλος, τόνισε ότι στην διαπραγμάτευση στο Eurogroup την περασμένη Παρασκευή η κυπριακή πλευρά έκανε τραγικά λάθη.
enikos.gr/"Αν το πουν ο Στουρνάρας και ο Σαρρής θα λυθεί η γλώσσα και του Ιταλού, του Ισπανού και του Ιρλανδού", είπε ο καθηγητής Οικονομικής Θεωρίας και συνέχισε: "πρόκειται για απόφαση που δεν έχει εφαρμοστεί επειδή έτσι θέλει η Γερμανία".
Είπε επίσης ότι η απόφαση του Eurogroup για το κούρεμα των καταθέσεων είναι η αποθέωση της συγχρονισμένης και συντονισμένης ανοησίας. Όσο για τον "εκβιασμό" του Σόιμπλε, είπε ότι είναι "ανόητη μπλόφα".
Τέλος, τόνισε ότι στην διαπραγμάτευση στο Eurogroup την περασμένη Παρασκευή η κυπριακή πλευρά έκανε τραγικά λάθη.

Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments