Έπιασαν και άλλον δραπέτη του Β' Αστυνομικού τμήματος Αγρινίου

Ο λόγος για έναν 22χρονο Έλληνα, ο οποίος είχε αποδράσει χθες το πρωί από τα κρατητήρια του Β΄ Αστυνομικού Τμήματος Αγρινίου.

Ο 22χρονος συνελήφθη σήμερα το πρωί, στο Διμηνιό Κορινθίας.

Εντοπίστηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Κορινθίας και του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου, να κινείται πεζός, στην παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών και συνελήφθη.

Ο 22χρονος θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
newsit

Related

ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ 5965864290775289732

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

FACEBOOK

Συνολικές προβολές σελίδας

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

εορτολογιο

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΖΩΔΙΑ


live score

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Στο παρόν blog εκτός από άρθρα των διαχειριστών, αναδημοσιεύονται άρθρα από άλλα blogs με αναφορά πηγής στο κάτω μέρος κάθε άρθρου.

-Το blog politikanet αναδημοσιεύει και δεν "υιοθετεί" απαραίτητα το περιεχόμενο των ειδήσεων που αναρτά στις οποίες αναφέρεται η πηγή της είδησης.

- Οι φωτογραφίες και τα βίντεο προέρχονται από το διαδίκτυο, κυρίως από τις εικόνες google και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Εάν κατά λάθος έχει δημοσιευτεί εικόνα ή βίντεο που διέπεται από πνευματικά δικαιώματα, επικοινωνήστε μαζί μας και θα αφαιρεθεί.

- Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο Blog δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.


item