Έπιασαν και άλλον δραπέτη του Β' Αστυνομικού τμήματος Αγρινίου
https://www.tayromaxos.gr/2013/03/blog-post_8257.html
Ο λόγος για έναν 22χρονο Έλληνα, ο οποίος είχε αποδράσει χθες το πρωί από τα κρατητήρια του Β΄ Αστυνομικού Τμήματος Αγρινίου.
Ο 22χρονος συνελήφθη σήμερα το πρωί, στο Διμηνιό Κορινθίας.Εντοπίστηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Κορινθίας και του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου, να κινείται πεζός, στην παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών και συνελήφθη.
Ο 22χρονος θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
newsit

Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments