Μεταθέσεις: Τα κυάλια που έγιναν… τηλεσκόπιο, του Κωνσταντίνου Χύτα
https://www.tayromaxos.gr/2013/03/blog-post_5208.html
Ενενήντα μία (91) οι θέσεις για τους Αρχ/κες, Ανθ/μους, Υ/Β’ με
οργανική θέση Αρχ/κα – Ανθυπαστυνόμου (Ν. 3686/2008 – Βαθμολόγιο) και
182 οι θέσεις για τους Αστ/κες – Υπ-κες – Αρχ-κες) με οργανική θέση
Αστυφύλακα, όλες και όλες για τις τακτικές μεταθέσεις του 2013, όπου σε
αυτές οι εξήντα -60- (20 & 40 αντίστοιχα) είναι για Αθήνα (!!!).
Πλέον έχει καταστεί σαφές σε κάθε συνάδελφο ο οποίος υπηρετεί στη Γ.Α.Δ.Α. ή και οπουδήποτε αλλού (π.χ. νησί), ότι αν είχε μια μικρή ελπίδα να
μετατεθεί στον τόπο συμφερόντων του, αυτή απομακρύνεταιΠλέον έχει καταστεί σαφές σε κάθε συνάδελφο ο οποίος υπηρετεί στη Γ.Α.Δ.Α. ή και οπουδήποτε αλλού (π.χ. νησί), ότι αν είχε μια μικρή ελπίδα να
επικίνδυνα.
Στο ζοφερό για το μέλλον μας υπηρεσιακό περιβάλλον, έτσι όπως αυτό προδιαγράφεται με τις παράλογες περικοπές των μισθών μας, έρχεται να προστεθεί ένα ακόμα πρόβλημα, με άμεσες οικονομικές συνέπειες στους ενδιαφερόμενους συναδέλφους μας. Η ανακοίνωση των θέσεων για τις τακτικές μεταθέσεις προκάλεσε την οργή στους συναδέλφους όλης της χώρας, όπου αυτοί κι αν υπηρετούν. Δηλαδή ένας συνάδελφος π.χ. που υπηρετεί στην Αθήνα επί δεκαετίες και άνω και κατάγεται από νομό με ιδιαίτερη ζήτηση (όπως Ιωάννινα, Τρίκαλα, Καρδίτσα, Μαγνησία, Πάτρα, Σέρρες, Δράμα, Άρτα, Λάρισα, Πρέβεζα κλπ)
γνωρίζει ότι έχει διανύσει το 1/4 και λέον του υπηρεσιακού του βίου στην Αττική και δεν έχει καμία ελπίδα να πάει στον τόπο συμφερόντων του.
Και αν προσθέσουμε και τους ομογενοποιημένους Αστυφύλακες προερχόμενους από Ειδικούς Φρουρούς, καταλαβαίνουμε ότι οι πιθανότητες γίνονται απειροελάχιστες, ιδιαίτερα για τους Αρχ/κες, Ανθ/μους, Υ/Β’ με οργανική θέση Αρχ/κα – Ανθυπαστυνόμου (Ν. 3686/2008 – Βαθμολόγιο), που γι’ αυτούς δεν υπάρχουν συμπληρωματικές μεταθέσεις.
Αλήθεια πώς μπορεί να αισθάνεται ένας Αστ/κας για παράδειγμα που πέρυσι είχε σειρά 150 να πάει στον τόπο του και φέτος έχει 180 και ο τόπος συμφερόντων του «άνοιξε» 1 (μία) θέση και όπου τη θέση αυτή
την κατέλαβε ένα τρίτεκνος συνάδελφος;
Πώς μπορεί να αισθάνεται ένας Ανθ/μος που πέρυσι είχε σειρά 49 να πάει στον τόπο του και φέτος θα έχει 55, γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχουν συμπληρωματικές μεταθέσεις και ο τόπος συμφερόντων του «άνοιξε» και εκεί μόλις 1 (μία) θέση;
Αλήθεια πώς μπορεί να αισθάνεται ένας συνάδελφος που επέλεξε εδώ και αρκετά χρόνια να υπηρετήσει σε μακρινό νησί με απώτερο σκοπό να πάει σπίτι του «μία ώρα αρχύτερα» και τώρα συνειδητοποιεί ότι ο χρόνος παραμονής του εκεί θα τετραπλασιαστεί;
Είναι αναγκαίο όσο ποτέ το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. να προτάξει το προσωπικό συμφέρον των χιλιάδων συναδέλφων που στενάζουν με μισθούς πείνας μακριά από τις εστίες και τις οικογένειές τους.
Του ανθυπαστυνόμου Κωνσταντίνου Χύτα
Από την εφημερίδα της ΠΟΑΣΥ "Νέα Αστυνομία".bloko.gr

Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments