Ξέσπασε και πάλι η Βούλα Παπαχρήστου και «τα έχωσε»
https://www.tayromaxos.gr/2013/03/blog-post_3427.html
Ξέσπασε και πάλι η Βούλα Παπαχρήστου και «τα έχωσε»
Γιατί ξέσπασε και πάλι η Βούλα Παπαχρήστου και τα «έχωσε» σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση; Διαβάστε τι ανάρτησε στην προσωπική σελίδα της στο Facebook.Ξέσπασε η Βούλα Παπαχρήστου στο facebook αναρτώντας το παρακάτω κείμενο:
«Δεν με έχει κουράσει, γιατί αντιλαμβάνομαι πώς παίζεται το παιχνίδι. Δεν το κάνουν οι δημοσιογράφοι για να με φέρουν σε δύσκολη θέση ή με αντιπαθούνε, με την έννοια «δε μιλάω, ενώ εσείς επιμένετε». Ξέρω ότι υπάρχει ένας εργοδότης που πιέζει προς μια κατεύθυνση. Επίσης, ξέρω πόσο το marketing έχει μπει για τα καλά μέσα στη δουλειά μου και σε’μένα και η ανάγκη να πουλήσουν ένα άρθρο».
Πηγή: http://www.fimes.gr/2013/03/voula-papachristou-5/#ixzz2P2zFC1bG
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments