"Έχω την εντύπωση ότι σε ένα παιδί 20 χρονών πρέπει να δίνεις μια
δεύτερη ευκαιρία να επανορθώσει", δήλωσε ο Λάκης Λαζόπουλος αναφερόμενος
στον Γιώργο Κατίδη και πρόσθεσε: "Η δημοκρατία έχει πάντα επιείκεια. Η
δημοκρατία δεν είναι απαντώ στον φασισμό με φασισμό".
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments