Αστυνομικοί ΔΙ.ΑΣ. "τσίμπησαν" τους Αλβανούς που διέρρηξαν το 5χ5 στη Λαμία
https://www.tayromaxos.gr/2013/03/55.html
Αρχικά τους συνέλαβαν γιατί δεν είχαν χαρτιά, στη συνέχεια όμως
προέκυψε ότι ήταν αυτοί που το περασμένο Σάββατο είχαν διαρρήξει το 5χ5
στα Γαλανέικα και μεταξύ των άλλων είχαν πάρει και τους 2 φορητούς
ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες στο δελτίο τύπου της αστυνομίας:
<< Συνελήφθησαν, χθες (28-03-2013) το βράδυ στη Λαμία, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ. ΑΣ. της Αστυνομικής Διεύθυνσης Φθιώτιδας, δύο (2) υπήκοοι Αλβανίας, ηλικίας 24 και 19 ετών αντίστοιχα, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή και παράβαση του νόμου περί αλλοδαπών.
Ειδικότερα, χθες περίπου στις 21:15΄το βράδυ, σε έλεγχο που διενεργήθηκε από τους αστυνομικούς στους δύο δράστες, διαπιστώθηκε ότι είχαν εισέλθει και παρέμεναν παράνομα στη χώρα μας, στερούμενοι παντελώς νομίμων ταξιδιωτικών εγγράφων.
Από την αστυνομική έρευνα που διενεργήθηκε στο Τμήμα Ασφαλείας Λαμίας, προέκυψε ότι οι δράστες βραδινές ώρες της 23-03-2013, παραβίασαν αθλητική εγκατάσταση (γήπεδα 5χ5) στη Λαμία και αφού εισήλθαν εντός χώρου κυλικείου, αφαίρεσαν δύο (2)
Οι φορητοί Η/Υ βρέθηκαν στην κατοχή των δραστών και κατασχέθηκαν, προκειμένου να αποδοθούν στον 40χρονο ημεδαπό ιδιοκτήτη τους.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λαμίας.>>
lamiareport.gr
Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες στο δελτίο τύπου της αστυνομίας:
<< Συνελήφθησαν, χθες (28-03-2013) το βράδυ στη Λαμία, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ. ΑΣ. της Αστυνομικής Διεύθυνσης Φθιώτιδας, δύο (2) υπήκοοι Αλβανίας, ηλικίας 24 και 19 ετών αντίστοιχα, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή και παράβαση του νόμου περί αλλοδαπών.
Ειδικότερα, χθες περίπου στις 21:15΄το βράδυ, σε έλεγχο που διενεργήθηκε από τους αστυνομικούς στους δύο δράστες, διαπιστώθηκε ότι είχαν εισέλθει και παρέμεναν παράνομα στη χώρα μας, στερούμενοι παντελώς νομίμων ταξιδιωτικών εγγράφων.
Από την αστυνομική έρευνα που διενεργήθηκε στο Τμήμα Ασφαλείας Λαμίας, προέκυψε ότι οι δράστες βραδινές ώρες της 23-03-2013, παραβίασαν αθλητική εγκατάσταση (γήπεδα 5χ5) στη Λαμία και αφού εισήλθαν εντός χώρου κυλικείου, αφαίρεσαν δύο (2)
Οι φορητοί Η/Υ βρέθηκαν στην κατοχή των δραστών και κατασχέθηκαν, προκειμένου να αποδοθούν στον 40χρονο ημεδαπό ιδιοκτήτη τους.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λαμίας.>>
lamiareport.gr

Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments