Πτώση 30χρονου από στύλο της ΔΕΗ! -Νοσηλεύται σε σοβαρή κατάσταση στο ΠαΓΝΗ
https://www.tayromaxos.gr/2013/03/30.html
Πτώση 30χρονου από στύλο της ΔΕΗ! -Νοσηλεύται σε σοβαρή κατάσταση στο ΠαΓΝΗ
Ένα σοβαρό ατύχημα με πτώση από στύλο της ΔΕΗ σημειώθηκε σήμερα το μεσημέρι στον Άγιο Νικόλαο.Εργαζόμενος αλβανικής καταγωγής 30 ετών, που δούλευε σε εργολάβο που εκτελούσε εργασίες για λογαριασμό της ΔΕΗ, έπεσε για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους από στύλο της ΔΕΗ από μεγάλο ύψος και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου.
Εκεί διαπιστώθηκε ότι φέρει πολλαπλά κατάγματα στη σπονδυλική στήλη και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο σε Νοσοκομείο του Ηρακλείου. Η κατάσταση της υγείας του θεωρείται ιδιαίτερα σοβαρή.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τις συνθήκες που έγινε το ατύχημα, δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές.
merambellonews.blogspot.gr
Πηγή: flashnews.gr / www.troktiko.gr
Δημοσίευση σχολίουDefault CommentsFacebook Comments