ΑΔΕΔΥ: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 18:30 την Κυριακή στο Σύνταγμα Ενάντια στις πολιτικές του μνημονίου

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης και της τρόικας διοργανώνει η ΑΔΕΔΥ στις 18:30 στο Σύνταγμα, καταγγέλλοντας τις καταστροφικές πολιτικές του μνημονίου και τα απάνθρωπα και βίαια μέτρα που συναποφασίζουν κυβέρνηση και τρόικα.

Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ καλεί τους εργαζομένους «να δώσουν το παρών δηλώνοντας δυναμικά την αντίθεσή τους στα μέτρα της διαθεσιμότητας, των απολύσεων και των μετατάξεων, με τη δήθεν αξιολόγηση των υπαλλήλων και  να αντισταθούν στο σχέδιο της διάλυσης των Δημοσίων Υπηρεσιών, με τη συνέχιση των πρωτοφανών περικοπών στην υγεία, την παιδεία, την κοινωνική ασφάλιση, την εξαφάνιση των εργασιακών σχέσεων και του ξεθεμελιώματος του κοινωνικού κράτους».
tovima

Related

ΚΟΙΝΩΝΙΑ 6372940690395387340

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

FACEBOOK

Συνολικές προβολές σελίδας

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

εορτολογιο

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΖΩΔΙΑ


live score

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Στο παρόν blog εκτός από άρθρα των διαχειριστών, αναδημοσιεύονται άρθρα από άλλα blogs με αναφορά πηγής στο κάτω μέρος κάθε άρθρου.

-Το blog politikanet αναδημοσιεύει και δεν "υιοθετεί" απαραίτητα το περιεχόμενο των ειδήσεων που αναρτά στις οποίες αναφέρεται η πηγή της είδησης.

- Οι φωτογραφίες και τα βίντεο προέρχονται από το διαδίκτυο, κυρίως από τις εικόνες google και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Εάν κατά λάθος έχει δημοσιευτεί εικόνα ή βίντεο που διέπεται από πνευματικά δικαιώματα, επικοινωνήστε μαζί μας και θα αφαιρεθεί.

- Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο Blog δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.


item