Οι Τούρκοι το παρατραβάνε - Τώρα διεκδικούν 16 νησιά

Οι Τούρκοι το παρατραβάνε - Τώρα διεκδικούν 16 νησιά

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Συνεχίζονται οι τουρκικές προκλήσεις σχετικά με το κυρίαρχο καθεστώς των ελληνικών νησιών στο Αιγαίο, με την διαφορά ότι τώρα τα «παράνομα κατεχόμενα» από την Ελλάδα νησιά, σύμφωνα με τους Τούρκους, έγιναν δεκαέξι, δηλαδή αυξηθήκαν από τα τρία που διεκδικούσαν πριν λίγες μέρες.

Την σκυτάλη των τουρκικών προκλήσεων πήρε τώρα ο Kamer Genc, βουλευτής του Λαϊκού κόμματος της τουρκικής αντιπολίτευσης, της περιοχής του Tunceli. Ο εν λόγω
Τούρκος βουλευτής σε δηλώσεις που έκανε στην μεγάλης κυκλοφορίας τουρκική εφημερίδα, Vatan, υποστήριξε ότι η Ελλάδα κατά παράβαση του διεθνούς δικαίου και όλων των διεθνών συνθηκών, έχει εισβάλει και κατέχει παράνομα περί τα δεκαέξι νησιά του ανατολικού Αιγαίου και της ανατολικής Μεσογείου. Τα νησιά αυτά, σύμφωνα με τις τουρκικές απόψεις, ανήκουν δικαιωματικά στην Τουρκία. Μάλιστα ο Kamer Genc επικαλείται τις συνθήκες της Λοζάννης, του 1923, καθώς και την συνθήκη των Παρισίων, του 1947, για να δικαιολογήσει τις τουρκικές απόψεις, χωρίς βέβαια να μας εξηγεί από που βγάζει αυτά τα αυθαίρετα συμπεράσματα γιατί οι συνθήκες αυτές έχουν καθαρίσει με σαφή τρόπο την ελληνικότητα αυτών των νησιών.

Σύμφωνα λοιπόν με τον Τούρκο βουλευτή, τα νησιά Kouyn, Hurs?t, Fornoz, Esek, Nergizcik, Bulamac, Kalolimnos, Keci, Sakarc?lar Kocbaba, Ardac?k, δηλαδή τα νησιά, Οινούσσες, Φιμενα, Φούρνοι, Αγαθονήσι, Άρκη, Φαρμακονήσι, Καλόλημνος, Πλατιά, Κυρά Παναγιά, Γυαλί, Σύρνα και τα ανήκοντα στην ανατολική Μεσόγειο, νότια της Κρήτης, (εκεί που τελευταία έχουν ανακαλυφθεί τα τεράστια ενεργειακά κοιτάσματα), Gavdos, Dhia, Dion?sades, Gaidhouronisi, Koufonisi, Γαύδος, Δία, Διονισιάδες, Γαιδουρονήσι, Κουφονήσι, κατέχονται παράνομα από την Ελλάδα

Μάλιστα ο Kamer Genc ισχυρίζεται ότι η τουρκική κυβέρνηση έχει στα χέρια της πρόσφατες μελέτες που αποδεικνύουν την παράνομη ελληνική κατοχή αυτών των νησιών και ότι τα νησιά αυτά ανήκουν δικαιωματικά στην Τουρκία. Απευθυνόμενος δε στον Τούρκο πρωθυπουργό, Ταΐπ Ερντογάν, ζητά να μάθει τι ενέργειες έχει κάνει στις συνομιλίες του με τους Έλληνες για να διεκδικήσει την τουρκική κυριαρχία αυτών των νησιών.

Όλα αυτά επιβεβαιώνουν ότι οι Τούρκοι στήνουν μια «πολύ ωραία ατμόσφαιρα» στο επικείμενο ταξίδι του κ Σαμαρά στην Άγκυρα, που θα γίνει στις 4 Μαρτίου, στα πλαίσια του «Συμβούλιου Ελληνοτουρκικής Συνεργασίας».

Κατά τα άλλα ο Ερντογάν διεκδικεί, όπως αναφέρουν τα τουρκικά ΜΜΕ, και το… βραβείο Νόμπελ ειρήνης, προς μεγάλη ζήλεια του δικού μας, του ΓΑΠ. Εμείς όμως, μην τυχόν και χάσουμε κάποιο επεισόδιο από τα τουρκικά σήριαλ.
www.kostasxan.blogspotr.gr

Related

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ 1432635710040541837

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

FACEBOOK

Συνολικές προβολές σελίδας

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

εορτολογιο

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΖΩΔΙΑ


live score

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Στο παρόν blog εκτός από άρθρα των διαχειριστών, αναδημοσιεύονται άρθρα από άλλα blogs με αναφορά πηγής στο κάτω μέρος κάθε άρθρου.

-Το blog politikanet αναδημοσιεύει και δεν "υιοθετεί" απαραίτητα το περιεχόμενο των ειδήσεων που αναρτά στις οποίες αναφέρεται η πηγή της είδησης.

- Οι φωτογραφίες και τα βίντεο προέρχονται από το διαδίκτυο, κυρίως από τις εικόνες google και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Εάν κατά λάθος έχει δημοσιευτεί εικόνα ή βίντεο που διέπεται από πνευματικά δικαιώματα, επικοινωνήστε μαζί μας και θα αφαιρεθεί.

- Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο Blog δεν απηχούν κατ' ανάγκη και τις απόψεις των διαχειριστών.


item